به چه دلیل از کانسیلر استفاده کنیم ؟

چرا از کانسیلر استفاده می‌کنیم؟

همه‌ی ما از زمانی که جوانی خود را به پایان رسانده‌ایم، با مشکلات پوستی روبرو شده‌ایم. از جمله جوش‌ها، لکه‌های پوستی یا حلقه‌های تیره زیر چشم. برای پوشاندن این عیوب و داشتن یک پوست بی‌نقص و زیبا، به کانسیلر نیاز داریم. این محصول، واقعاً مانند یک آچار فرانسه در کیف لوازم آرایش ماست. کانسیلر، پایه‌ی یک آرایش بی‌نقص و حرفه‌ای است. همچنین، در زمان‌هایی که ممکن است برای آرایش وقت کافی نداشته باشیم، یا فقط می‌خواهیم یک ظاهر تازه و سریع داشته باشیم، کانسیلر یک کمک بی‌نظیر است. این محصول، کرمی-پودری فشرده‌ای است که برای پوشاندن عیوب و نقص‌های پوست مانند جوش‌ها، لکه‌ها، حلقه‌های تیره زیر چشم و حتی قرمزی پوست استفاده می‌شود. واژه کانسیلر همانطور که از اسمش پیداست، به معنای پنهان‌کننده است.

کانسیلرها نسبت به کرم‌های پودری غلیظ‌تر هستند و به ما کمک می‌کنند تا با پنهان کردن نواقص پوست، ظاهر صورتمان را صاف و یکدست کنیم. کرم‌های پودری تا حدی پوشاننده هستند، اما برای رفع مشکلات بزرگ‌تر که زیادی به چشم می‌آیند، نیاز به کانسیلر است. به طور کلی، اگر بخواهیم با کرم‌های پودری مشکلات پوست را پوشانیم، باید وقت بیشتری بگذاریم و مقدار بیشتری از آنها را استفاده کنیم. اما کانسیلرها می‌توانند این کار را به‌آسانی و با مقدار کمتری انجام دهند. البته کانسیلرها کاربردهای دیگری همچون کانتورینگ و سایه‌انداختن روی صورت را هم دارند.

استفاده از کانسیلر قبل از آرایش باعث می‌شود تا پوست ما متعادل و بی‌نقص به نظر برسد و قرمزی‌ها و تیرگی‌ها از روی پوست ما محو شود. برخی از مدل‌های کانسیلر حاوی هیالورونیک اسید هستند که باعث هیدراته و مرطوب شدن پوست می‌شوند. کاربردهای دیگر کانسیلرها شامل مرتب کردن خطاها و لغزش‌های آرایشی نیز هستند. این محصولات می‌توانند بدون ایجاد کثیفی و پخش مواد آرایشی، خطاها را تصحیح کرده و یک آرایش حرفه‌ای و بدون نقص را ایجاد کنند.

از کدام رنگ کانسیلر استفاده کنیم؟

انتخاب رنگ مناسب کانسیلر بستگی به کاربرد آن دارد. اگر می‌خواهید کانسیلر را بیشتر برای محو کردن تیرگی‌های زیر چشم و پوشاندن پف و چین و چروک اطراف چشم استفاده کنید، آن را دو درجه روشن‌تر از رنگ پوست خود انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید کانسیلر را برای پوشاندن جای جوش‌ها و لک‌ها در کل صورت استفاده کنید، کانسیلری دقیقاً هم‌رنگ پوست خود بگیرید. اگر هم از کانسیلر برای کانتور استفاده می‌کنید، باید رنگی دو درجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!